qcwww.qualitycontent.pl

Quality

Powyższe definicje stanowią motto oferowanych przez nas usług. Łącząc pojęcia "quality" i "content" w jedno stworzyliśmy markę stanowiącą synonim treści redakcyjnych na najwyższym poziomie. Ujawnione przy okazji głębsze znaczenie doskonale wpisało się w charakter oferowanych usług: nieocenione zalety produktu i wynikające z nich zadowolenie naszych klientów. Oferta QC w bieżącym kształcie koncentruje się na treściach rozrywkowych: krzyżówkach, łamigłówkach i humorze.

Doświadczenie
Współpracujemy z blisko 100 autorami krzyżówek o wieloletnim doświadczeniu. Systematycznie zapewniamy content rozrywkowy dla kilkunastu tytułów prasowych. Owa praktyka wsparta przez zaawansowane narzędzia (oprogramowanie komputerowe wspomagające tworzenie treści oraz bogate cyfrowe archiwum) gwarantuje klientom uzyskanie produktu dopasowanego do jego potrzeb i celów marketingowych.

Szeroki wybór
Cyfrowe archiwum treści rozrywkowych zawiera ponad kilkanaście tysięcy zasobów i jest sukcesywnie, na bieżąco poszerzane (średnio o kilkaset w miesiącu). Zastosowana kategoryzacja tematyczna, możliwość wyszukiwania na podstawie słów kluczowych oraz wybranych parametrów pozwalają od ręki uzyskać content rozrywkowy. Gdyby jednak materiały dotychczas zgromadzone w naszym archiwum nie spełniały wszystkich Państwa oczekiwań, dział redakcyjny w krótkim czasie przygotuje propozycje wg określonych założeń.

Wygoda
Dostarczany przez nas content jest w pełni zredagowany - krzyżówki nie wymagają dodatkowej korekty. Dla wygody w osobnym pliku załączamy wersję z rozwiązaniem. Ponadto, zgodnie z życzeniem klienta, materiał jest eksportowany do dowolnego rodzaju pliku (formaty standardowo wykorzystywane w oprogramowaniu DTP), co znacząco skraca proces przygotowania materiałów do edycji lub druku.

Jakość
Mając na celu zapewnienie treści redakcyjnych, które są w stanie najpełniej zaspokoić potrzeby klienta, systematycznie poddajemy ocenie jakość naszych produktów w badaniach czytelniczych. Ostatnie testy sprawdzające poziom trudności wykazały, że nasze krzyżówki są uznawane przez 49% badanych szaradzistów za optymalne [dane wydawnictwa Phoenix Press].