Quality Content

  • quality [`kwolItI]
    • jako?a, wysoka jako?a, gatunek, klasa
    • zaleta, cecha, w3asno?a, w3a?ciwo?a, przymiot, warto?a
  • content [`kontent]
    • tre?a, zawarto?a, istota
    • zadowolenie, ukontentowanie

Dla firm

''Do świadomości klienta przez zabawę -

okazjonalnie, oryginalnie, korzystnie''


Realizacja potrzeb firm z różnych sektorów


Firmy z różnych sektorów mogą wykorzystywać rozrywkowe treści redakcyjne do wsparcia zewnętrznych działań promocyjnych organizowanych z różnych okazji lub działań marketingu wewnętrznego. Zainteresowanym proponujemy:

  • możliwość realizacji niebanalnych kampanii BTL z wykorzystaniem łamigłówek; podtrzymywanie więzi ze współpracownikami, dostawcami i stałymi klientami poprzez zaproszenie ich do zabawy;
    • krzyżówka / łamigłówka tematyczna
    • krzyżówka / łamigłówka z hasłem (np. nazwa produktu lub firmy, rozwiązanie ilustrujące jego kluczową przewagę konkurencyjną)
    • kartki okolicznościowe z krzyżówką (np. w kształcie choinki), humorem rysunkowym
  • rozrywkę jako stały element marketingu i PR-u wewnętrznego - wykorzystanie humoru, krzyżówek lub łamigłówek w biuletynach firmowych, materiałach poligraficznych;
    • krzyżówka / łamigłówka w określonym kształcie
    • krzyżówka / łamigłówka z oknem
    • krzyżówka / łamigłówka tematyczna
    • krzyżówka / łamigłówka z hasłem
    • humor



Z naszych zasobów korzystają:




  • wydawnictwa
  • agencje
  • firma

Czy wiesz, że...

Pierwszą krzyżówkę na świecie opublikowano 21 grudnia 1913r. w niedzielnym dodatku gazety New York World. Skonstruował ją Arthur Wynne, dziennikarz amerykański pochodzenia angielskiego.

czytaj następne

Biuletyn

Jeśli chcesz otrzymywać nasz biuletyn informacyjny zostaw nam swój e-mail

Regulamin

subskrybcja


Krzyżówki on-line

Zobacz jak content krzyżówkowy można wykorzystać w zabawach interaktywnych.

więcej
Ta strona u?ywa cookie, w celu zbierania anonimowych statystyk. Korzystaj?c ze strony wyra?asz zgode na u?ywanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przegl?darki. U?ywaj?c ciasteczek w ten sposób nigdy nie identyfikujemy to?samo?ci u?ytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach. Wiecej...