Quality Content

  • quality [`kwolItI]
    • jako?a, wysoka jako?a, gatunek, klasa
    • zaleta, cecha, w3asno?a, w3a?ciwo?a, przymiot, warto?a
  • content [`kontent]
    • tre?a, zawarto?a, istota
    • zadowolenie, ukontentowanie

Dla firm

''Do świadomości klienta przez zabawę -

okazjonalnie, oryginalnie, korzystnie''


W firmach wielu sektorów działania związane z promocją oraz kształtowaniem pozytywnych relacji (zarówno zewnętrznych jak i w ramach struktury firmowej) spoczywają na barkach działów marketingu, reklamy i PR. Pracownicy tych działów, dysponując najpełniejszą wiedzą na temat swojej oferty oraz wewnętrznych potrzeb firmy, są w stanie przy odpowiednich narzędziach stworzyć szczególnie interesującą, eksponującą faktyczne korzyści akcję promocyjną lub PR-ową.




Z naszych zasobów korzystają:




  • wydawnictwa
  • agencje
  • firma

Czy wiesz, że...

Gry logiczne to takie gry towarzyskie, których rezultat zależy wyłącznie lub prawie wyłącznie od świadomych decyzji podejmowanych przez partnerów (są także zw. strategicznymi lub umysłowymi). Wymagają - w celu wyboru najlepszego ruchu - myślenia (analizowania sytuacji, przewidywania jej zmian, wyciągania właściwych wniosków), wyobraźni oraz wiedzy związanej z teorią danej gry. Zalicza się do nich m.in. szachy, go, brydża i otello.

czytaj następne

Biuletyn

Jeśli chcesz otrzymywać nasz biuletyn informacyjny zostaw nam swój e-mail

Regulamin

subskrybcja


Krzyżówki on-line

Zobacz jak content krzyżówkowy można wykorzystać w zabawach interaktywnych.

więcej
Ta strona u?ywa cookie, w celu zbierania anonimowych statystyk. Korzystaj?c ze strony wyra?asz zgode na u?ywanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przegl?darki. U?ywaj?c ciasteczek w ten sposób nigdy nie identyfikujemy to?samo?ci u?ytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach. Wiecej...