Quality Content

  • quality [`kwolItI]
    • jako?a, wysoka jako?a, gatunek, klasa
    • zaleta, cecha, w3asno?a, w3a?ciwo?a, przymiot, warto?a
  • content [`kontent]
    • tre?a, zawarto?a, istota
    • zadowolenie, ukontentowanie

Dla agencji

"Promocja pod dobrym hasłem -

innowacyjna, profilowana, na czas".


Realizacja potrzeb agencji marketingowych, reklamowych i PR


Oferta dla firm pośredniczących w obsłudze reklamowo-medialnej skoncentrowana jest na zapewnieniu wysokiej jakości produktu umożliwiającego innowacyjny sposób komunikacji z klientem końcowym (odbiorcą komunikatu), a także na obsłudze agencji w możliwie krótkim czasie niejednokrotnie niezbędnym w pracy pod presją deadline'u. W ramach tak określonych założeń proponujemy:

  • stworzenie narzędzia reklamowego oferującego klientom agencji prezentację produktu w ramach atrakcyjnej, angażującej odbiorcę formuły;
    • krzyżówka / łamigłówka z oknem (możliwość ekspozycji logo reklamodawcy lub jego produktu)
    • krzyżówka / łamigłówka z hasłem (np. nazwa produktu lub klienta, rozwiązanie ilustrujące jego kluczową przewagę konkurencyjną)
  • możliwość realizacji innowacyjnych kampanii BTL z wykorzystaniem łamigłówek; Rozwiązania kierowane zwrotnie do nadawcy stanowią dodatkowy element zacieśniający więź z klientem oraz obrazują skuteczność przeprowadzonej kampanii (feedback);
    • krzyżówka / łamigłówka tematyczna
    • krzyżówka / łamigłówka z hasłem
  • element aktywizujący w ramach marketingu i PR-u wewnętrznego - wykorzystanie humoru, krzyżówek lub łamigłówek w biuletynach firmowych, materiałach okolicznościowych (święta, rocznice);
    • krzyżówka / łamigłówka w określonym kształcie
    • krzyżówka / łamigłówka z oknem
    • krzyżówka / łamigłówka tematyczna
    • krzyżówka / łamigłówka z hasłem
    • humor



Z naszych zasobów korzystają:




  • wydawnictwa
  • agencje
  • firma

Czy wiesz, że...

Chińczycy wprawdzie nie znają krzyżówek (ze względu na specyfikę swojego pisma), ale są za to prawdopodobnie "rodzicami" kart do gry. Najdawniejsze znane karty pochodzą z XII w., a do Europy zostały przeniesione w czasie wypraw krzyżowych. Na ziemiach polskich pojawiły się na pocz. XVI w.

czytaj następne

Biuletyn

Jeśli chcesz otrzymywać nasz biuletyn informacyjny zostaw nam swój e-mail

Regulamin

subskrybcja


Krzyżówki on-line

Zobacz jak content krzyżówkowy można wykorzystać w zabawach interaktywnych.

więcej
Ta strona u?ywa cookie, w celu zbierania anonimowych statystyk. Korzystaj?c ze strony wyra?asz zgode na u?ywanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przegl?darki. U?ywaj?c ciasteczek w ten sposób nigdy nie identyfikujemy to?samo?ci u?ytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach. Wiecej...