Quality Content

  • quality [`kwolItI]
    • jako?a, wysoka jako?a, gatunek, klasa
    • zaleta, cecha, w3asno?a, w3a?ciwo?a, przymiot, warto?a
  • content [`kontent]
    • tre?a, zawarto?a, istota
    • zadowolenie, ukontentowanie

Content

Treści redakcyjne oferowane są w dwóch systemach sprzedaży: bez opłat autorskich, ale z czasową wyłącznością lub z uwzględnieniem autorskich praw majątkowych.

W przypadku zwolnienia od opłat autorskich nabywca ma prawo do jednorazowego wykorzystania zamówionych treści na wybranym przez siebie polu eksploatacji, np. w gazecie, materiałach poligraficznych itp. Użycie treści redakcyjnych jest ograniczone do ustalonego przedziału czasowego (standardowo - jeden kwartał). Ryzyko wykorzystania tych samych materiałów w zbliżonym czasie przez inną firmę wyeliminowaliśmy wprowadzając do naszego cyfrowego archiwum opcję "blokowania" contentu, która wyłącza treści ze sprzedaży we wskazanym czasie, po czym wygasa.

Materiały objęte opłatami autorskimi (rights managed) są przygotowywane indywidualnie, na specjalne życzenie klienta, który może nimi rozporządzać wielokrotnie i w dowolnym czasie.




  • wydawnictwa
  • agencje
  • firma

Czy wiesz, że...

Postacią kojarzoną jednoznacznie z zagadkami, a właściwie z jedną zagadką, jest mitologiczny Sfinks, który pustoszył okolicę Teb. Stwór o głowie kobiety i uskrzydlonym tułowiu lwa zadawał przechodniom zagadkę, a nie umiejących jej rozwiązać - pożerał. Gdy Edyp sprostał zadaniu, Sfinks rzucił się ze skały.

czytaj następne

Biuletyn

Jeśli chcesz otrzymywać nasz biuletyn informacyjny zostaw nam swój e-mail

Regulamin

subskrybcja


Krzyżówki on-line

Zobacz jak content krzyżówkowy można wykorzystać w zabawach interaktywnych.

więcej
Ta strona u?ywa cookie, w celu zbierania anonimowych statystyk. Korzystaj?c ze strony wyra?asz zgode na u?ywanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przegl?darki. U?ywaj?c ciasteczek w ten sposób nigdy nie identyfikujemy to?samo?ci u?ytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach. Wiecej...